CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Jun 30, 2008

Mini Tourney di Ampang SP

Pada hari Jumaat yang lepas, 27/6/2008, Yus telah menjoinkan diri dia dengan futsal team lain (cit berpaling tadah yer) untuk main dalam mini tourney yang di adakan di Ampang Sports Planet. Yus join team Ra-Star sebagai gol keeper (erk, caner lak minah nie leh jadik keeper?!?!?). Kita ikuti pengalaman Yus (seperti yang di ceritakan kepada pengarang)

Hari Jumaat hari tue, aku join team Ra-Star main mini tourney kat Ampang SP. Diaorang suruh jadik keeper pasal keeper diaorang tak leh dtg, rasanyalah. Aku main belasah jer nie. Mula2 ingat tak nak join la, tapi bila fikir2 balik, apa salahnya kan. so aku menjoinkan diri. Nak kata mini tourney tue happening, bagi aku tahap ok la. Aku rasa happening lagi masa aku main untuk Finance dolu. Masa tue terasa diri macam David Beckham la. Semua orang tanya mana belajar main futsal, caner leh terer main futsal & macam2 lagi lah. Pergh kembang hidung jap masa tue. Dalam mini tourney nie ada 11 pasukan yang berentap. 11 pasukan ini di bahagikan kepada 2 kumpulan. So juara setiap kumpulan akan berentap menentukan juara. Ra-Star hanya berjaya menjadi naib juara kumpulan apabila pasukan kami tewas menerusi tendangan penalti. Sedih sik.. Overall aku rasa kalo XOXO Kickers masuk, leh ada harapan menang pasal ada striker Yuss Tevez.. Muahahahahahaa..

Hhhmm Yuss nie tak habis2 perasan. Tapi Yuss kenapa amik Yuss Tevez? Kenapa bukan Yuss Rooney or Yuss Ronaldo?

"Pasal diaorang semua tue poyo. Tevez gak bagus." Itulah jawapan yang Yuss bagi. Mungkin di masa akan datang, XOXO Kickers boleh menjoinkan diri dalam mini tourney seperti ini. Akhir kata "Majulah XOXO untuk Kicker"...

Eh jap. Citer aku tak habis lagi lah..

Yang bestnyer dalam team Ra-Star nie ada player dari Papua New Guinea. Diaorang nie adik beradik (seingat-ingat aku lah). Seorang main flank & seorang lagi main forward. Yang main flank tu nama dia Judy & yang main forward tue nama dia Meiling. Tapi aku tak tau mana satu adik or kakak. Muka diaorang aku cakap korang, macam Malays. Memang nampak giler cam Malay. Konpius jap aku masa tue. Sebaik la CikXai dah sound awal2 kata diaorang nie bukan Malays. Kalau tak, baik jer aku sembang dengan diaorang. Kekekeke.. Not bad gak diaorang nie main. Ada sekali tue, ref baik jer sembang & kacau2 Judy. Yang Judy nie sengih jer la coz dia tak paham sepatah haram pun apa yang ref tue cakap. Aku dah ngekek2 tengok. Eh Ms Manager, nanti arrange frenly XOXO Kickers vs Ra-Star.. Ajak Kaizen sama. Tue suma team2 yang aku kenal masa kat mini tourney nie. Lepas nie leh la Ms Manager arrange frenly. Mesti syiok lawan diaorang nie.

Ok dah habis dah citer aku..

Baiklah.. Akhir kata "Majulah XOXO untuk Kicker"..

Kali nie betul2 habis...

6 comments:

missara said...

cewah..yuss...sibaik la ada yg represent from XOXO Kickers ari tu..kekeke..bleh la tgk yuss tu jd keeper..ok lah not bad...bleh improve lagik...cuma tang penalti x dapek nk nolong lah...heheh..
apa2 pun..chiayuk3...

Cupidy said...

fuhyooo... mcm best jek pngalman cik yuss time join mini toney...
nanti tgu nxt time baru gang XOXO join lah... balik pigi training dlu ek... kekekekekeke

Cupidy said...

ramai jg team pompuan sbnrnya noh... sblm ni igtkan sket jerk...
heheheehh @_@

missara said...

we shud join la..xoxokickers...best tau..bila lagi nk tunjuk skill u all..heheheh

Anonymous said...

salam pluk cium.. aiyak busyuk~~!! huhuhu

saya dgn ini berterima kasih kpd yuss yg sudi mnjadi keeper Ra-star.. hikhik kna buli jer dia masa penalti..


anyway yuss rocks~!!!

Anonymous said...

tue arr.. sian aku.. satu penalti pn xdpt nk save.. aaarrrgggghhhh.. kena g nuntut dgn iker casilas (betul ntah eja nm dia.. kekekeke)