CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Jun 12, 2008

Team Logo

Hari ini adalah hari mencipta logo. Logo apa? Logo futsal team. Ahaks. Hari nie satu hari aku memerah otak nak cari idea utk cipta logo XOXO Kickers. Sebaik la boss aku tak der kat opis. So aku pun amik kesempatanlah nk carik logo utk team aku. Semalam dah dapat nama team, so hari nie adalah untuk mencipta logo pulak. Habis semua pictures, clip art, images aku save as. Pas tue aku mix & match kan ia dlm Ms Excel. Tetiba terasa diri mcm creative art designer laks. Huhuhuhu.. Yg pelik tue, aku tak rasa mengantuk langsung walaupun semalam aku tido pukul 2.30 pg & bangun pukul 6.30 pg (nie semua pasal tengok Euro 2008). Excited gilers buat logo nie. Aku dapat buat banyak jugak la tapi aku tapis2. Mana yg huduh, aku tolak tepi. Bila dah pilih yang aku rasa bersesuaian dengan nama & jiwa team, aku bagi dekat Cen, kapten XOXO Kickers. Dia terkejut bila aku bagi sekali banyak macam tue. Mesti dia tak suspek nak dapat macam tue punya banyak. Hahaha.. Sorry Cen.. Anyway dia pilih yg 1st from list aku tue. Cuma dia tak berapa suka petak logo tue coz dia kata nmpk mcm signboard tempat futsal(masa aku tengok pun, macam signboard restoran pun ada gak). So aku pun ammend la logo tue. No hal punya. Banyak masa maa.. Bila dah ammend, aku bagi dia 3 hasil terbaik (aku rasa lah). Dia dah blur pasal aku lagi sekali bagi lebih dari satu. Untuk jalan terbaik, dia forwardkan semua ammended logo to kat team member XOXO Kickers. Bila dah banyak pilihan, team member pulak susah nak pilih. So pasal tue kat sini aku akan letak kesemua logo2 yg perlu di pilih. Nanti jangan lupa vote logo yang anda rasa sesuai dengan team kita... Sila rujuk susunan logo di sebelah untuk mengetahui logo yg mana no 1, 2 & 3. Selepas itu, boleh lah vote logo mana yg menjadi pilihan anda. Selamat Mengundi!!!!!

2 comments:

Cupidy said...

hahahahah....caya lah yus... mmg creative giler!!!
tahniah kpda team XOXO kickers coz ada pengurus yg creative mcm art designer... hihihihih.... ^_^

mmg buat byk sampai tak tau nak pilih yg mne 1... last skali.. after dah tapis smua...ini lah logo yg rasanye sesuai for our team...tp bila da pilih satu..dia buat lg tambah lg jadik 3...kasi kita bt pilihan lg skali...mmm..ni yg pening... suka lebih dr 1..tp...slps ambik masa yg panjang utk memilih..akhirnya dpt jg keputusannya...hehehehehe

so... i vote for no. 1
hikhikhikhik... ~_~

Cupidy said...

mmm ...nampaknyer logo no 2 menjadi pilihan ramai... hehehe...